Home ZanimljivostiTehnologija Strategije digitalnog marketinga koje unapređuju poslovanje

Strategije digitalnog marketinga koje unapređuju poslovanje

by redakcija

Moderne tehnologije i internet doneli su brojne pogodnosti savremenom čoveku. Jedna od njih je svakako mogućnost da se uz pomoć digitalnog marketinga izgradi brend, a sa tim unapredi poslovanje i poveća profit.

Strategije internet marketinga se razvijaju iz dana u dan, te se stalno pojavljuju novi trendovi i taktike koje mogu da pomognu firmama da privuku nove klijente i da zadrže stare. SEO, vođenje bloga, Gugl i organski oglasi, nagradne igre – kako onda da izaberete marketinške metode za svoj biznis? Predlažemo vam nekoliko korisnih i praktičnih strategija koje možete kombinovati dok ne pronađete idealnu „formulu za uspeh“.

Kreirajte atraktivan web sajt

Web dizajn utiče na to koliko vremena i pažnje će potencijalni klijenti posvetiti vašem web sajtu. Zapravo, web stranica predstavlja centralno mesto na kom se ukrštaju sve metode i uložen trud u digitalni marketing. Važno je da je učinite jednostavnom, lakom za čitanje, da osigurate zanimljiv i originalan sadržaj i vizuelni identitet po kom vas prepoznaju.

Ukoliko imate loš dizajn sajta, čak i ako uložite mnogo vremena i novca u internet marketing, ostaćete bez velikog broja klijenata. Bilo da dizajnirate web lokaciju, odredišnu stranicu ili kreirate sliku za sajt ili oglas, morate imati dobre dizajnerske veštine. Neki od alata koji vam mogu u tome pomoći su Canva i Photoshop.

Canva je odličan alat za kreiranje slika na društvenim medijima, bilo da su vam potrebne za profil ili kao slike za nove objave. Jedan od praktičnih aspekata su postojeći predlozi dizajna – čak i ako ne znate ništa o web dizajnu ili o tome koji fontovi se slažu, uz pomoć Canve ćete kreirati vrhunske vizuale. Takođe je jeftinija i jednostavnija za korišćenje od Photoshop-a.

Ako nemate dizajnerske veštine da to uradite sami, onda svakako vredi da angažujete profesionalca da kreira web stranicu koja je moderna, privlači pažnju i prilagođena je mobilnim uređajima.

Kombinujte SEO i content marketing

Poželjno je da najmanje jednom nedeljno objavljujete nov sadržaj, pritom vodeći strogo računa o njegovom kvalitetu. Objave treba da budu zabavne, informativne ili da emotivno pogode čitaoce. Vredan sadržaj podstiče ljude da zaprate profile na vašim društvenim mrežama, da podele objave, komentarišu i tako učine vidljivijim na internetu.

Sadržaj može biti audio, video ili tekstualni, ali je važno da bude originalan. Ako ne možete sami da kreirate jedinstven, privlačan i dobar sadržaj, možete angažovati stručnjaka za kreiranje sadržaja za svoju web stranicu i platforme društvenih mreža.

Istina je da mnogi objavljuju nov sadržaj i da su ljudi preopterećeni informacijama na internetu. Da bi se vaš sajt istakao u tom moru podataka, potreban vam je SEO.

Marketing i optimizacija sajta za pretraživače (SEO) važan su deo strategije koja pomaže da vaš sajt, pa samim tim i kompanija izgleda bolje na listi rezultata pretrage u Guglu. Kada imate jaku SEO strategiju, ključne reči koje se koriste za pronalaženje usluga ili proizvoda iz vaše branše vodiće do web stranice vaše kompanije. Kada ste u vrhu prve strane pretraživanja, veće su šanse da klijenti kontaktiraju baš vas.

Kombinacijom SEO taktika i mulitmedijalnog sadržaja koji je zanimljiv, originalan i relevantan privući ćete nove posetioce i potencijalne kupce.

Angažujte profesionalce iz digitalnog marketinga

Ako niste stručnjak za internet marketing, pitajte nekoga ko jeste. Danas je poprilično lako doći do profesionalnih konsultanata za digitalni marketing koji vas mogu posavetovati kako da vodite sajt i društvene mreže. Ukoliko nemate nimalo iskustva u oglašavanju, možda je pametnije da svoje vreme posvetite razvoju samog poslovanja i proizvodnje, a da brendiranje i oglašavanje prepustite stručnjacima iz ove oblasti.

Organizujte takmičenja i darivanja

Jedan od pametnih načina da privučete nove kupce, ali i da sačuvate lojalnost starih klijenata su pokloni. Ljudi vole nagradne igre i darivanja. Kad god možete podstaknite kupce da promovišu vaš brend u zamenu za besplatan proizvod ili uslugu. Nagradne igre organizujte na Instagramu ili Fejsbuku, najavite jedan ili više poklona i postavite uslov da zaprate ili podele vašu objavu. Ubrzo ćete primetiti povećan broj pratilaca, pa čak i porast kupovine i zarade.

Vodite blog

Ukoliko niste sigurni zašto treba da vodite blog na svom web sajtu – odgovor je sadržaj i SEO. Kada održavate sekciju “blog” aktivnom, vi zapravo omogućavate dosledno objavljivanje novih ključnih reči i optimizujete svoj sajt.

Pored toga, blog može da postane sjajno mesto gde ćete ponuditi savete, razmeniti informacije i zaista se povezati sa svojim klijentima. Prema tome, vođenjem bloga možete izgraditi jedan čvrst i trajan odnos sa kupcima baziran na poverenju.

Uložite u internet oglašavanje

Na kraju, izdvojite deo sredstava za internet oglašavanje. Da biste podržali uložene napore u digitalni marketing, uključite i online reklame. Od velike koristi mogu biti oglasi na Guglu ili društvenim mrežama, ali i sve popularniji vid reklamiranja na internetu – nativni oglasi. Bilo da kreirate Gugl kampanje (pay-per-click, tj. plaćanje po kliku) ili da kreirate nativne reklame na mreži za nativno oglašavanje, oglasi su odličan način da doprinesete uspehu digitalnog marketinga za svoje poslovanje.

 

Srbijanka Stanković
Foto: pexels.com

Slične vesti

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!