Home ZanimljivostiTehnologija Proizvodi i materijali za kancelariju koji mogu unaprediti vaše poslovanje

Proizvodi i materijali za kancelariju koji mogu unaprediti vaše poslovanje

by Redakcija

Korišćenje kancelarijskog materijala i raznih rekvizita koji mogu da se uklope u dizajn svake kancelarija je sjajan način da promovišete vaše poslovanje, a razlozi za to su više nego očigledni. Reč je o relativno jeftinim materijalima koji mogu biti jako raznovrsni kada je u pitanju dizajn, što otvara bezgranične mogućnosti za marketinšku kreativnost.

Marketari su svesni koliko velik uticaj promotivni kancelarijski materijal može imati na unapređenje poslovanja svake firme, pa ga veoma često koriste u svojim kampanjama. Stručnjaci za marketing danas stvaraju fenomenalne reklame koje teraju ljude da razmisle o porukama koje te reklame nose. Isto tako zanimljivi mogu biti i proizvodi koji se koriste u kancelarijama kako bi promovisali neki brend ili poslovanje u celini.

Postoje razni predmeti i materijali koji će se uklopiti u svakoj kancelariji i koji će biti u vidokrugu svakog – zaposlenih, klijenata, poslovnih saradnika, kao i svih drugih koji posećuju vaš poslovni prostor. U pitanju su dugotrajni materijali i predmeti zanimljivog dizajna, i ono što je najbitinje, ljudi ih vole jer im pomažu u poslu ali im isto tako i radni sto i kancelariju čine urednijom i funkcionalnijom.

Evo nekih od promotivnih proizvoda za koje smo sigurni da će biti od koristi zaposlenima u vašoj kancelariji i da mogu značajno unaprediti vaše poslovanje. Od velikih zastava na ulazu u vašu kancelariju i stonih zastavica na radnom stolu, preko hemijskih olovki i reklamnih šoljica za kafu, pa sve do personalizovanih notesa i rokovnika – pročitajte šta biste sve trebali da imate u svojoj kancelariji.

#1 Reklamne zastave

Zastave su odlična način da promovišete svoje poslovanje, kako na otvorenom tako i u zatvorenom prostoru. One su potpuno prilagodljive, što znači da ih možete lako uklopiti u dekor vašeg poslovnog prostora. Sa druge strane, relativno su jeftine, a izrađuju se od kvalitetnih materijala pa će dugo trajati. Mogu biti različitog oblika, od trouglastih do pravougaonih, i najrazličitijih dimenzija, a za koje god zastave da se opredelite one će dati snažan vizuelni efekat.

Poslovne zastave možete koristiti na različite načine.

Zastave većih dimenzija možete montirati ispred ulaznih vrata vaše kancelarije ali i unutra, u uglovima ili iza radnog stola i vaših leđa, kako bi bile uvek u vidokrugu vaših poslovnih partnera i klijenata koji posećuju vaš poslovni prostor. Izrada zastava i postavljanje na jarbole ispred kancelarije doneće velike benefite vašem biznisu. One se lako montiraju i idealne su ako želite da privučete pažnju ljudi koji prolaze pored vašeg poslovnog prostora i da im prenesete poruku koju želite. Manje zastave možete postaviti u uglovima vašeg radnog stola. Na njima mogu biti odštampane različite poruke koje želite da uputite osobi koja sedi naspram vas. I jedne i druge su isplativa i dugotrajna investicija.

#2 Hemijske olovke

Tačno je da su elektronski uređaji, poput laptopova, pametnih telefona i tableta danas glavno sredstvo za rad i vođenje beleški. Ipak, olovke i dalje predstavljaju kancelarijske predmete koji su nezamenjivi. Upravo iz ovog razloga, pribor za pisanje (hemijske i grafitne olovke, penkala, flomasteri i markeri) predstavlja jedan od najpopularnijih izbora kada je u pitanju promotivni materijal za kancelariju.

Olovke se lako mogu brendirati i deliti partnerima, klijentima i potencijalnim kupcima, na raznoraznim događajima, konferencijama ali i u bilo kojoj drugoj prilici. Ako želite malo više da uložite, brendirane olovke visokog kvaliteta, a posebno penkala, mogu biti izuzetno kvalitetan poklon za prijatelje vaše firme.

Pažljivo birajte darove za vaše poslovne prijatelje. Osim reklame koju želite da podelite, pokloni govore mnogo toga i o vama. Zato, ako su vam klijenti posebni, neka i pokloni za njih budu takvi.

#3 Vizit karte ili podsetnice

Isto kao i olovke, i vizit karte su, uprkos razvoju digitalnog marketinga, uspele da ostanu nezamenjiv reklamni materijal. Pojedini poslovni ljudi čak imaju i posebne novčanike u kojima čuvaju vizit karte, jer im je tako najlakše da dođu do potrebnih kontakata.

Obično se na njima nalaze ključni podaci kao što su ime i prezime, naziv kompanije, sedište, mejl adresa i broj telefona. Šta više, vizit karte su često deo šire marketinške strategije brendiranja. Na njima kompanije pokušavaju da na što je moguće inovativniji način istaknu svoje poslovanje. One teže da njihova vizit karta bude drugačije dizajnirana od konkurentskih podsetnica. Da bude lako čitljiva i dopadljiva ljudima.

#4 Personalizovani notesi i rokovnici

Brend se gradi godinama i kada se jednom izgradi, on sam počinje da prodaje proizvode. Zato vredi ulagati u ime vaše kompanije. Jedan od osnovnih i neizbežnih promotivnih proizvoda za kancelariju jesu i brendirani rokovnici ili notesi. U zavisnosti od vrste promocije koju planirate, možete birati između velikog broja različito dizajniranih promotivnih rokovnika.

Oni mogu biti različith dimenzija i boja ali i sa različitim sadržajem na početnim stranicama. Obično se među prvim stranicama nalazi kalendar za tekuću godinu ili neke druge informacije koje mogu biti korisne u zavisnosti od vrste posla kojim se bavite.

Na primer, ako je u pitanju turistička agencija, na prvim stranama se mogu naći rastojanja između vašeg grada i glavnih gradova Evrope ili nekih turističkih destinacija koje vaša agencija pokriva. U suštini, to je ono što bi bilo vezano za vašu firmu ali i što bi moglo da koristi vama ili ljudima kojima poklanjate ovaj korisni promotivni proizvod.

#5 Keramičke šolje

Ako su vaša ciljana publika ljudi koji često konzumiraju kafu ili čaj, a kancelarijski službenici to obično jesu, ponudite im brendiranu keramičku šolju iz koje mogu da piju svoj omiljeni napitak. Ljudi koji rade poslove vezane za kancelariju na svom radnom stolu uglavnom imaju keramičku šolju.

Kvalitetna šolja za kafu sa imenom vašeg brenda je odličan način za promociju i deo strategije brendiranja koji može da unapredi vaše poslovanje. To može biti odličan način da se povežete sa ciljanom grupom ljudi i date im u ruke predmet na kojem će se naći vaš logo ili ime vaše kompanije. Na taj način ćete im uvek biti pred očima, jer dobar marketing je od neprocenjive važnosti za uspešno poslovanje.

Osim ciljane publike, šolja može biti i odličan poklon za vaš tim. To će za posledicu imati veće jedinstvo zaposlenih, odnosno ljudi će osećati veću pripadnost firmi i ekipi u kojoj se nalaze. Šolje sa štampom su jeftin promotivni proizvod za kancelariju, ali su jako efikasne i svako ulaganje u njih će vam se veoma brzo isplatiti.

Zaključak

Praćenje najnovijih trendova kada su u pitanju promotivni proizvodi za kancelariju govori da je kompanija napredna i inovativna. Nije potrebno imati promo proizvode iz svih kategorija. Dovoljno je pronaći proizvode koji podržavaju kulturu ili misiju vaše kompanije. Neka oni govore umesto vas. Neka vas štampa na kancelarijskom priboru poveže sa ciljanom publikom.

Srbijanka Stanković

 

 

Slične vesti

Leave a Comment

error: Sadržaj je zaštićen !!