Sinovatz i Marčelo, dvojica veterana hiphopa, pre koju godinu udružili su snage da bi pod tandenskim imenom ZARADSUTRA prionuli na album.
Kako je saopšteno, rezultat je napokon tu: „Tako je govorio ZARADSUTRA”, u izdanju Bakalin rekordingz-a. Album ima sedam pesama, dok će osma pred publikom biti tokom juna.
Prva među njima, „Vidim” je svojevrsni uvod u ovaj projekat.
U neku ruku, Zaradsutra je tu i zarad juče: muzički, vraća me na početke, na lepotu jednostavnosti – dva emsija i bit. Ali suštinski, Zaradsutra postavlja pitanje kuda idemo, što muzički, što kao društvo.
Prija mi izazov da, paralelno s radom na svom albumu, koji je koautosko delo celog benda i nema žanrovsku određenost, kroz ovaj poduhvat odam počast zvuku od kojeg sam počeo, nešto kao istovremeni pogled unapred i unazad, kaže Marko Šelić Marčelo.
Miloš Stefanović Sinovatz dodaje:
Kontemplirati o svemu, pa i repu, u trenutku sveopšte planetarne napetosti, rimu uz rimu s Marčelom – i za mene je veliki izazov i čast. “Vidim” je nešto što su svačije oči mogle da vide, ali nažalost, mnogo je društvenih glaukoma i katarakti. Zaradsutra je naš vid terapije vida.
Singl „Vidim” okupio je tim sjajnih saradnika: muziku je uradio Ilija Nešković CHZ, skrečeve Dino Muratović DJ Mrki, a aranžmane, miks i produkciju Stefan Tepšić Najstefaniji.
Prema priči koju je osmislio dvojac Zaradsutra, spot je režirao Nikola Radojković, dok se za fotografije pobrinuo Vladimir Milojković.
Miloša i Marka videćemo u ulozi neke vrste istražitelja koji rešavaju slučaj masovnog nestanka dece, što će ih odvesti do (ne)očekivanog zaključka.
Prvo što mi pada na pamet su ove reči s Gruovog prvog albuma: “…i kako neko može da kaže piši nešto lepo, pa to stvorenje mora da bude potpuno slepo.” Nije lako slikati kad na paleti imate samo crnu i nešto bele da tu i tamo rastačkate, ali kao što se reklo u našem prvom singlu – tako vidim.
Ako izuzmemo klasične reperske momente (kojih je vrlo malo), ovaj album je otprilike ono što bih pričao na psihoterapiji – kaže Miloš Stefanović Sinovatz.
Sve pesme imaju svoj video sa stihovima na youtube-u, a „Vidim” je dobila i spot, ovenčan nagradom udruženja „Neki Rok” za pesmu godine (2021). Od 1. juna, ZARADSUTRA je dostupna na svim platformama i servisima.
Foto: Vladimir Milojković