Home Info Gradonačelnik rasipao novac?

Gradonačelnik rasipao novac?

redakcija

Opozicija proziva gradonačelnika Predrag Umičević za rasipanje novca iz budžeta. Državni revizor naveo da je novac NIN-u isplaćen bez postupka javnih nabavki.

U OPŠTOJ nemaštini gradonačelnik Smedereva za svoj intervju nedeljniku NIN, platio je gotovo pola miliona dinara. Osim što je nedopustivo skup, intervju je i nezakonit. Račun za ovu medijsku uslugu plaćen je bez ugovora i postupka javne nabavke, piše u izveštaju državne revizorske institucije.

Krajem avgusta 2010. godine, smederevski budžet olakšan je za intervju prvog čoveka plaćen tačno 467.280 dinara. Opozicija je žestoko isprozivala gradonačelnika za ovo rasipanje, spočitavajući da, na primer, nije dat ni dinar za parove koji ne mogu da imaju decu.

– Novcem kojim je gradonačelnik sebi platio intervju u NIN-u mogla je da se plati vantelesna oplodnja za dva smederevska para – kaže predsednik odborničke grupe DSS Saša Radosavljević.

Gradonačelnik, međutim, smatra da je reč o malim parama za veliku reklamu.

– NIN je sačinio prezentaciju lokalne samouprave na četiri strane. Bile su dogovorene dve strane po ceni od 100.000 dinara bez PDV, po stranici. Ali, pokazalo se da je zbog broja tema, bilo potrebno više prostora. To je bila prezentacija sportske hale, bazena, Tvrđava teatra. Oni kažu, ako NIN nije objavio, nije ozbiljno. To je marketing, ali je bilo mnogo izvrsnih komentara u diplomatskim krugovima, ambasadama, ministarstvima. Grad bi trebalo da je ponosan na taj tekst – kaže za „Novosti“ Predrag Umičević.

Gradonačelnik, međutim, ne objašnjava da li je ovo izdvajanje iz budžeta po zakonu. U izveštaju Državne revizorske institucije piše da račun nije potpisalo odgovorno lice i da nema pisanog dokaza koja je usluga obavljena, vremenski period i način izvršenja, što je suprotno Uredbi o budžetskom računovodstvu.

Za usluge informisanja javnosti, sa NIN-om nije zaključen ugovor. Usluga informisanja od 467.280 dinara obavljena je bez postupka javne nabavke, što je suprotno članu 20. Zakona o javnim nabavkama. Plaćanje je izvršeno suprotno Zakonu o budžetskom sistemu, piše u izveštaju.

Prošle godine reklamiranje Smedereva i političara u medijima građane je koštalo 30 miliona dinara.

MEDIJI – RADIO Smederevo i „Naš glas“ nisu dobili ni dinara budžetskog novca u 2011. ali je gradonačelnik svoj intervju NIN-u platio više nego što iznosi ceo mesečni platni fond „Našeg glasa“ – kaže Goro Redžić, direktor ovih medijskih kuća u privatnom vlasništvu.

Izvor: Večernje novosti

0 komentara
0

Slične vesti

Ostavi komentar

error: Sadržaj je zaštićen !!