Home ZanimljivostiAutomoto GLAMUROZNI AUDI R8

GLAMUROZNI AUDI R8

redakcija

Posle više od godinu dana testiranja prototipova širom Evrope, Audi je skinuo masku sa modela R8 za 2013. godinu, malo pre njegove svetske premijere na sajmu automobila u Parizu u septembru…

R8 je doživeo male kozmetičke promene i spolja i iznutra, a tu je i 7-stepeni S tronic automatski menjač sa dvostrukim kvačilom koji zamenjuje 6-brzinski automatski R Tronic menjač, i novi V10 Plus model sa 542-konja, koji je dostupan isključivo u obliku kupea. U više detalja, Audi R8 za 2013. godinu karakteriše modernije lice sa novim LED farovima, hromirana rešetka hladnjaka i redizajniran branik sa otvorima za usisavanje vazduha.

Pozadi R8 se odlikuje takođe novim LED svetlosnim grupama, drugačijim logotipom "R8" i restilizovanim difuzorom, kao i sa dve nove okrugle izduvne cevi na svim verzijama motora. Promene u enterijeru uključuju nove materijale, novi konac kojim su proštepana sedišta, instrument tablu, kao i nove pedale. Iako su osnovni 4.2-litarski V8 agregat sa 424KS i 430 Nm, i 5.2-litarski V10 agregat sa 518KS i 530 Nm ostali nepromenjeni, Audi je zamenio odlazeći 6-stepeni automatizovani manuelni R Tronic menjač sa novim 7-stepenim S tronic automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

Audi kaže za 7-stepeni S-tronic menjač, da je smanjio emisiju CO2 do 22 grama/km, kao i sprint od nule do 100 km/h za tri-desetine sekunde. Šestostepeni manuelni menjač je takođe u ponudi. R8 V8 Kupe sa S tronic menjačem ubrzava iz stanja mirovanja do 100 km/h za 4,3 sekunde i ide sve do 300km/h, dok R8 V10 sa S tronic menjačem do 100km/h stiže za 3,6 sekundi, i ide sve do maksimalne brzine od 314 km/h.

Za model za 2013. godinu, tu je i novi dizajn kočionih diskova. čija je težina smanjena za oko dva kilograma u poređenju sa okruglim diskovima istih dimenzija koje su se nalazile na prethodnom R8 modelu. Takođe tu su i novi veći naplatci dimenzija 18 inča sa pneumaticima dimenzija 235/40 napred i 285/35 pozadi za V8 agregate, i 19-inčni naplaci sa pneumaticima dimenzija 235/35 napred i 295/30 pozadi za V10 modele. Novi dodatak opsegu je V10 Plus, koja je u suštini zamena za GT model od 560KS, čija je proizvodnja ograničena na 333 primerka za kupe i za kabrio verziju. Međutim V10 Plus izdanje, će biti ponuđeno samo kao kupe, a pokretaće ga 5.2-litarski V10 motor koji isporučuje 542 KS i 540Nm maksimalnog obrtnog moment. Uz S-tronic menjač i uz pogon na svim točkovima R8 V10 plus iz mirovanja do 100 km/h stiže za 3,5 sekunde i ide sve do 317 km/h.

R8 V10 plus prema fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 12.9lt/100km. R8 V10 plus sa 6-stepenim manuelnim menjačem do 100km/h stiže za 3.8 sekundi i ide sve do 319 km/h, a prosečna potrošnja prema fabričkim podacima iznosi 14.9 litara na 100km.

Prerađeni Audi R8 za 2013. godinu će stići u evropske prodajne salone do kraja godine sa početnim cenama u Nemačkoj od 113,500 € za V8 kupe, 124.800 € za V8 Spider, i 154.600€ i 165.900 € za V10 Coupe i Spider, dok će R8 V10 plus koštati 173,200 €.

Izvor: autoexclusive

0 komentara
0

Slične vesti

Ostavi komentar

error: Sadržaj je zaštićen !!