Home Info Ruska inspekcija zadovoljna Železarom Smederevo

Ruska inspekcija zadovoljna Železarom Smederevo

redakcija

 

Obilaskom pogona Železare Smederevo juče je počeo trodnevni boravak delegacije stručnjaka ekonomskog Instituta čelične industrije „Čermet”. Prve reakcije ruskih inženjera, prema saznanjima „Blica”, pozitivne su.
 
Glavni zadatak stručnjaka „Čermeta” jeste da i u toku današnjeg i sutrašnjeg dana sagledaju stanje u železari, kako bi mogli da daju preporuke koji deo pogona može da se zadrži, a gde je moguće i gde će biti potrebno investiranje u nov proizvodni program. „Uralvagonzavod”, potencijalni strateški partner, a za čije potrebe ruski institut i radi ovu analizu, na osnovu mišljenja ruskih inženjera znaće koliko je zapravo potrebno dodatno uložiti u Železaru.
 
– Ruski inženjeri su zadovoljni stanjem pogona, veći deo su juče obišli, a jedan deo obilaze danas. Kažu da železara ima potencijal, ali je sigurno da će na osnovu stanja na terenu videti koliki bi trebalo investirati – kaže naš sagovornik upućen u posetu.
 
Glavni zadatak stručnjaka ekonomskog Instituta iz Moskve je izrada studije i procena stanja proizvodnih pogona, mašina i opreme, kao i visokih peći. 
Oni su vodeći ruski istraživački centar za kreiranje metalurške tehnologije i nove materijale. Institut obavlja i usluge revizije, analitičke recenzije domaćih i stranih privreda u industriji čelika, istraživanja na tržištu i predviđanje konkurentnosti čelika, kao i poslovnu analizu preduzeća. Njihovo mišljenje biće presudno, s obzirom na to da „Uralvagonzavod“ planira da deo svog proizvodnog programa prebaci i u Srbiju. Šta će biti moguće, znaće se posle analize, koja bi trebalo da bude završena i predstavljena sutra.
 
Ove aktivnosti, kako ističe Mileta Gujaničić, predsednik Nezavisnog sindikata metalaca u smederevskoj železari, ohrabruju ne samo zaposlene u železari, nego i veći deo metalskog kompleksa u Srbiji.
 
– Stručnjaci iz Rusije su zaduženi od „Uralvagonzavoda” da urade analize, a imaju i imaće mogućnsot da od menadžmenta kompanije dobiju informacije, vide stanje mašina, postrojenja i pogona. Ipak, mnogo više ćemo znati na kraju njihove posete. Ono što je bitno za nas kao sindikat, odnosno za 5.200 zaposlenih, jeste finalizacija kupoprodaje ili strateškog parnerstva, kao i kakav će biti status zaposlenih – ističe Gujaničić.
 
Od Indije do Alžira
 
„Uralvagonzavod“ je poznat ne samo po proizvodnji železničkih vagona i cisterni, već i borbenih tenkova, koje proizvodi za rusko, ali i za tržište Indije i Alžira. Lider je i u proizvodnji građevinskih mašina i kamiona.

Izvor: Blic

0 komentara
0

Slične vesti

Ostavi komentar

error: Sadržaj je zaštićen !!