Ovogodišnji sajam turizma u Beogradu, održan je od 22. do 25.februara pod sloganom „Avantura počinje ovde!“
JP “Smederevska tvrđava” predstavilo je ovom prilikom raznovrsnu turističku ponudu našeg grada na zajedničkom štandu destinacije Donje Podunavlje.
Objedinjenim nastupom, organizatorima putovanja predstavljena je ponuda regiona ali su i svi posetioci inspirisani da posete i lakše isplaniraju obilazak ovog dela Srbije.
Posetioce je najviše interesovala ponuda obilaska kulturno-istorijskih znamenitosti Podunavlja, aktivni odmor u prirodi, krstarenja i događaji.
Smederevska tvrđava, kao jedna od najlepših i najimpresivnijih, iz godine u godinu privlači sve veći broj turista.
Njen značaj kao kulturno-istorijskog spomenika ali i kao turističke atrakcije, kontinuirano se promoviše čitavim nizom aktivnosti.
U saradnji sa Centrom za kulturu Smederevo,JP „Smederevska tvrđava“ predstavilo je i brojne festivale koji čine vrlo značajan segment ponude grada Smedereva.
Pored brojnih poslovnih susreta i dogovora, na sajmu su napravljeni i preliminarni dogovori za ponovno organizovanje relija oldtajmera u Smederevu.
Veliko interesovanje među posetiocima sajma turizma izazvala je i nagradna igra organizovana na štandu Donjeg Podunavlja.
Podeljeni su brojni vredni pokloni poput ulaznica za turističke atrakcije regiona, suveniri, vina, monografije, vaučeri za smeštaj i krstarenje.
Kako podsećaju iz JP Smederevska tvrđava, u proteklom periodu, u okviru projekta ”EU za kulturno nasleđe i turizam” aktivno je rađeno na razvoju i promociji ove visoko kvalitetne destinacije.
Priređene su brojne edukacije aktera u turizmu, radilo se na jačanju kapaciteta, izradi promotivnog materijala sa objedinjenom ponudom Donjeg Podunavlja, pokretanju internet stranice www.inspiracijadunav.rs. Sve to u cilju veće vidljivosti čitave destinacije na tržištu.
U okviru projekta izrađen je i Strategijski marketing plan destinacije Donje Podunavlje/ Istočna Srbija 2023-2028. koji je na ovogodišnjem sajmu predstavio profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu, Bojan Zečević.
Ovaj veoma značajan planski dokument umnogome će pomoći daljem razvoju turizma i planiranju promotivnih aktivnosti destinacije.
Foto: JP Smederevska tvrđava
3 comments
Ma izdominirali ste, mogao je Mladen i da preskače kozlić.
Naša Tvrđava je obično ruglo ….sramota i za grad i za Reg.zavod…
Да ли још увек постоји Туристичка организација Смедерева или туристичку понуду Смедерева сада искључиво представља ЈП „Смедеревска тврђава“?