517
Da li uživate u tome da sa Facebook prijateljima delite svaki korak na putu do idealne kilaže? Ili više volite da “tvitujete” o vašim maratonskim podvizima?
Ako je tako, spadate u najomraženije osobe na društvenim mrežama, pokazalo je novo istraživanje.
Studija je pokazala da ljudi koji konstantno s prijateljima dele pojedinosti o držanju dijete ili rekreaciji najviše nerviraju korisnike društvenih medija, a prate ih oni koji redovno objavljuju fotografije obroka koje su pojeli.
Od 1.800 ispitanika 52 odsto reklo je da ih nerviraju postovi vezani za zdravlje i fitnes.
Zanimljivo je da je studiju sproveo distributer sportske opreme Sweatband.com i otkrio da su iritantni i pozivi za igranje igara na Facebook-u kao i objavljivanje statusa o prinovi novopečenih roditelja.
Istini za volju, 23 odsto ispitanika reklo je da i samo postavlja “dosadne” statuse.
Evo šta ljude najviše nervira na mreži:
1. Informacije o dijeti i vježbanju (53 odsto)
Korisnici koji žele da svima ispričaju o svakoj unesenoj kaloriji i svakom trenutku provedenom u teretani, uz entuzijastične postove o pripremama za budući polumaraton.
2. Oni koji objavljuju fotografije svakog obroka (45 odsto)
Kuvari koji vole da podele baš svaki obrok koji pojedu, bilo da je sendvič ili složeni specijalitet.
3. Misteriozni statusi (42 odsto)
Ljudi koji objavama samo žele da privuku pažnju ostalih korisnika i nateraju ih da postavljaju pitanja zato što su potpuno nejasni.
4. Pozivi za igre (37 odsto)
Korisnici koji neprekidno zahtevaju od prijatelja da igraju istu igru kao i oni, kako bi mogli da iskoriste određene beneficije. O tome najviše znaju ljubitelji Farmville-a.
5. Ponosni roditelji (36 odsto)
Kada roditelji konstantno obaveštavaju svoje prijatelje o svakom bebinom koraku.
6. Što na umu to na drumu (32 odsto)
Osobe koje se ne libe da sa čovečanstvom podele najintimnije detalje iz svog života.
7. Putnici (26 odsto)
Korisnici koji obavještavaju prijatelje o svakom mjestu na koje odu – od lokalne prodavnice, do ljetovanja.
8. Pozivnice za događaje (25 odsto)
Osobe koje će vas pozvati na svaki događaj u gradu, na koji ni sami ne bi otišli.
9. Stalno online (22 odsto)
Korisnici koji “lajkuju” i komentarišu sve i stižu da se pojave na “zidovima” svih prijatelja.
10. “Samopromoteri” (19 odsto)
Obično vlasnici manjih firmi koji tretiraju svakog prijatelja kao potencijalnu mušteriju.
Izvor: buka