Na osnovu Zaključka Vlade Republike Srbije broj 53-2561/2020, tačka 3, obaveštavamo korisnike da će blagajna u ul. Nemanjinoj br. 17 u Smederevu raditi radnim danima (ponedeljak – petak) od 7 do 12 časova.
Potpuna obustava rada sa strankama putem neposrednog kontakta u upravnoj zgradi, na adresi Šalinačka br. 60 važi do prestanka vanrednog stanja.
U skladu sa donetim zaključkom, svi poslove koji su se obavljali u neposrednom kontaktu sa korisnicima usluga, u narednom periodu će se obavljati putem pisane ili elektronske pošte, ili telefonskim putem.
Podnesci građana u pisanom obliku ili putem elektronske pošte, preuzimaće se u rad i kada nisu podneti na propisanim obrascima.
Prijem podnesaka putem elektronske pošte obavljaće se preko adrese prigovori.sd@eps.rs.
Podneske u pisanom obliku možete poslati na adresu naše upravne zgrade, ul. Šalinačka br. 60, 11300 Smederevo.
Na telefone dispečerske službe 026.613.592 i 026.623.594 korisnici od 00-24h mogu prijaviti kvarove na elektrodistibutivnoj mreži, a takođe se i informisati o procenjenom trajanju prekida u napajanju električnom energijom.
Informacije o planiranim isključenjima možete pronaći na adresi: http://www.edcentar.com/vesti/najave.php
Za sva ostala pitanja, korisnicima su na raspolaganju sledeći telefoni: 026.634.463, 026.634.460 i 026.634.462 za fizička lica, kao i 026.634.452 za pravna lica.
Plaćanje računa takođe možete obaviti i putem digitalnih servisa (e-banking, m-banking) kao i na šalterima JP Pošta Srbije i poslovnih banaka.
Uvid u račun možete ostvariti preko portala: http://www.edcentar.com/edportal/
Pošto nam je prioritet bezbednost, kako naših zaposlenih tako i naših korisnika, u obavezi smo da preduzmemo ovu meru.
Izvor: SDCafe